Cilji

  • Formativno spremljanje vsakega otroka in skupine (opazovanje otroka ter spremljanje in dokumentiranje otrokovega razvoja in napredka predvsem na socialnem področju);
  • razvijanje zdravih življenjskih in higienskih navad;
  • preseganje tekmovalnosti z razvijanjem sodelovalne miselnosti;
  • iskanje skupnega dobrega in graditev edinosti;
  • gojenje medsebojnega spoštovanja, sprejemanje drugačnosti in načrtno vključevanje obrobnih;
  • delo za mir z učenjem drž iskrenosti, poštenosti, pravičnosti in odpuščanja;
  • pridobivanje izkušenj timskega dela;
  • medgeneracijsko sodelovanje in vključevanje razširjenih družin v vzgojni proces;
  • razvijanje čuta in odgovornega odnosa do sočloveka in vsega ustvarjenega;
  • spoštljiv odnos do vseh dobrin, predvsem do vode;
  • uvajanje v skromen stil življenja in spodbujanje veselja nad majhnimi stvarmi;
  • omogočanje izkušenj izmenjave dobrin in gojenje drže hvaležnosti;
  • ustvarjanje sproščenega okolja, kjer je prostor za razigranost, igrivost, veselje;
  • razvijanje čuta za lepoto in uporaba kvalitetnih umetniških del pri pedagoškem delu;
  • razvijanje divergentnega mišljenja (NTC-učenje).