- Formativno spremljanje vsakega otroka in skupine (opazovanje otroka ter spremljanje in dokumentiranje otrokovega razvoja in napredka predvsem na socialnem področju);
- razvijanje zdravih življenjskih in higienskih navad;
- preseganje tekmovalnosti z razvijanjem sodelovalne miselnosti;
- iskanje skupnega dobrega in graditev edinosti;
- gojenje medsebojnega spoštovanja, sprejemanje drugačnosti in načrtno vključevanje obrobnih;
- delo za mir z učenjem drž iskrenosti, poštenosti, pravičnosti in odpuščanja;
- pridobivanje izkušenj timskega dela;
- medgeneracijsko sodelovanje in vključevanje razširjenih družin v vzgojni proces;
- razvijanje čuta in odgovornega odnosa do sočloveka in vsega ustvarjenega;
- spoštljiv odnos do vseh dobrin, predvsem do vode;
- uvajanje v skromen stil življenja in spodbujanje veselja nad majhnimi stvarmi;
- omogočanje izkušenj izmenjave dobrin in gojenje drže hvaležnosti;
- ustvarjanje sproščenega okolja, kjer je prostor za razigranost, igrivost, veselje;
- razvijanje čuta za lepoto in uporaba kvalitetnih umetniških del pri pedagoškem delu;
- razvijanje divergentnega mišljenja (NTC-učenje).