Cilji

  • Formativno spremljanje vsakega otroka in skupine (opazovanje otroka pri igri ter spremljanje in dokumentiranje njegovega razvoja);
  • razvijanje zdravih življenjskih in higienskih navad;
  • preseganje tekmovalnosti z razvijanjem sodelovalne miselnosti;
  • iskanje skupnega dobrega, timsko delo, graditev edinosti;
  • gojenje medsebojnega spoštovanja, sprejemanje drugačnosti in načrtno vključevanje obrobnih;
  • razvijanje slušne pozornosti;
  • razvoj govora in spodbujanje pozitivne komunikacije;
  • razvoj dialoške komunikacije s pomočjo lutke;
  • spodbujanje domišljije s spontano igro in nestrukturiranimi materiali;
  • ustvarjanje umirjenega in tihega okolja;
  • medgeneracijsko sodelovanje in vključevanje razširjenih družin v vzgojni proces;
  • razvijanje čuta in odgovornega odnosa do sočloveka in vsega ustvarjenega;
  • spoštljiv odnos do vseh dobrin;
  • uvajanje v skromen stil življenja in spodbujanje veselja nad majhnimi stvarmi;
  • omogočanje izkušenj izmenjave dobrin in gojenje drže hvaležnosti;
  • ustvarjanje sproščenega okolja, kjer je prostor za razigranost, igrivost, veselje;
  • razvijanje divergentnega mišljenja (NTC-učenje).